Cari Guna Google

23.1.11

Promosi Buku 'Urus Bisnes dengan Google' Karya Zamri Mohamad

Kali ni saye nak promosikan sebuah buku yang telah pun saye miliki iaitu buku bertajuk ~ Urus Bisnes dengan Google.


Buku setebal lebih 300 mukasurat ini menceritakan mengenai bagaimana peniaga kecil di Malaysia mahupun negara serantau menggunakan Google bagi mengurus bisnes mereka.

Buku ini menerangkan secara terperinci dalam bentuk yang mudah difahami (beserta gambarajah) mengenai 9 aplikasi rahsia di Google bagi memulakan, mengurus, memasarkan & menggembangkan bisnes kecil. Antara aplikasinya adalah :

- Google Gmail
- Google Docs
- Google Talk
- Google Search
- Google Profile
- Google Alerts
- Google Maps
- Google Groups
- Google Calendar



Pengarangnya adalah Zamri Mohamad, seorang jurulatih pemasaran internet bagi bisnes kecil & brandentiti ini fokus kepada cara yang lebih cepat, mudah & praktikal. Beliau turut membimbing peserta di kursusperniagaan.com & telah pun menulis 15 buah buku.

Tapi ingin saya maklumkan yang ini adalah buku fizikal & bukan ebook & bukan dikarang oleh saye.. :P

Kalau ada yang berminat boleh hubungi saya di 017-3625271 atau email sfdaus@gmail.com
Harga pasarannya adalah RM25 (Semenanjung) & RM28 (Sabah/Sarawak) sahaja.

Penghantaran melalui pos express & ade diskaun untuk penghantaran (sila hubungi saya untuk harga diskaun pos). Sekurang-kurangnya anda dah boleh jimat kos ke kedai buku (parking+minyak+masa+tenaga) :D

4 comments:

  1. Assalamualaikum.

    Terima kasih kerana sudi memperkenalkan buku ini kepada rakan-rakan di blog. Saya Zamri Mohamad, penulis buku ini. Mudah-mudahan kita dapat bertemu di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur bulan April ini. Terima kasih atas sokongan

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan Zamri.. Wah.. bangga rasanya bila tuan empunya buku yang comment di blog yg serba kekurangan ini.. Terima kasih juga pada Tuan kerna sudi melawat.. Sbnrnya saya sndri byk blajar dari buku Tuan Zamri.. Berbaloi saya beli.. ok, insya'Allah kite jmpe di sana..

    ReplyDelete
  3. Salam..nak mencelah juga. Saya juga bnyak belajar dr karya tuan.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.buku ni ada lagi tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...