Cari Guna Google

2.2.11

Buat Magic Guna Google..??

Ini satu lagi trik menarik mengenai Google. Kalau anda nak buatkan rakan2 anda atau awek anda atau sesape saje terpesona & kagum dengan anda, boleh cube buat ni (itupun kalau diorang belum tahu trik ni lah..)

Mula2 anda perlu buka satu website ni.. ni link die - http://www.darkartsmedia.com/google.html dan anda akan di bawa ke website yang seakan-akan page google.com

Tapi dinasihatkan anda buat latihan terlebih dulu kat website ni.. (bukan ape, bagi memantapkan lagi ke'teruja'an rakan anda bila anda apply trik ni nanti)

Ok, jom kite start.. ikuti langkah2 di bawah:

- Setelah anda berada di website yang dimaksudkan td ( http://www.darkartsmedia.com/google.html ) letakkan jari anda di dua huruf oo pada perkataan ( gOOgle ) cthnye dalam gambar di bawah ni;



- Kemudian anda perlu klik dimana-mana kawasan yang putih dalam laman tersebut menggunakan mouse anda (pastikan anda klik SEKALI sahaja..!!) dan pastikan jari anda terlebih dahulu diletakkan sebelum anda klik.

- Dalam masa 3 saat sebaik sahaja anda selesai klik lepaskan jari anda dari kedua2 huruf o terrsebut dan anda akan dapati kedua-dua huruf O akan hilang serta-merta.(seperti gambar di bawah)



- Selepas tu, untuk kembalikan perkataan gOOgle kepada yang asal semula, anda perlu klik sahaja di kawasan laman putih, dan dalam masa 3 saat kedua2 huruf o akan kembali kelihatan (untuk lebih mantap sebelum klik anda letakkan sekali lagi jari anda di huruf o yang hilang, kemudian baru klik sekali dan selepas 3 saat lepaskan jari semula).
Anda akan dapati huruf o akan ada semula.

- Akhir sekali anda klik sebanyak 3 KALI di kawasan laman putih dan anda akan terus dibawa ke laman google yang sebenar.

Tunggu ape lagi.. Cubalah..!!

Bye..

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...