Cari Guna Google

15.5.11

Siapakah yang Sudi jadi Follower ke-555 belog ini..?


Sesiapa antara anda yang baru melawati atau melewati ataupun menziarahi ataupun menyesatkan diri ke belog Da'us yang tak seberapa ini.. Janganlah segan silu untuk mem'follow' kan diri ye..

Ini adalah kerana, terdapat satu 'surprise' kepada Follower yang ke-555 (bukan buku hutang 555 ye!) untuk belog ini ye.. Ingin saya tekankan di sini, bahawasanya peluang ini hanya untuk follower yang ke-555 ye.. Heheh.. Jadi jangan sia-siakan peluang ini ye.. :P

Sebagai penghargaan kepada Follower yang ke-555, Da'us akan 'blogwalking' kan url belog dia ke 200 belog list yang Da'us ada (belog Malaysia, masih aktif & bukan dari kalangan follower belog ini). Sebagai bukti nanti korang boleh lah lihat statistik pelawat korang nanti & Da'us akan review dulu belog anda & Da'us akan letak message yang terbaik berkaitan belog anda ye.. (blogwalking melalui shoutmix & cbox sahaja).

Mungkin 'reward' ini tak seberapa, tetapi kepada mereka yang ingin mencuba.. silakan follow ye.. Lepas dh confirm jadi follower ke-555 sila tinggalkan url link anda atau emel anda di bahagian komen entry ini..

Sekian, Terima dan Kasih..

7 comments:

  1. Kalau mcm tu tgu turn follower 554 lah, sebab nak jadi follower ke 555... hahahaha!

    ReplyDelete
  2. saya pun nak tunggu nombor 554. alahai

    Interesting Foto

    ReplyDelete
  3. kalau suma org menunggu bile nk smpai ni ye..hee..

    ReplyDelete
  4. alah..da terjadi follower ney.. huhu

    ReplyDelete
  5. hehehe..apik dah terlepas dah

    ReplyDelete
  6. ala bro SYedMuzammir.. bro yg ke 554 la.. yg ke 555 cik niena dr my-shopping2u.com , tp xpe bro still ade d[t adiah woo.. nntikn msg dr Da'us kt FB bro k.. Utk cik niena.. congrats!! ^ TQ so much!! Da'us akn review belog anda ^ dlm 2 hari akan di BW ke 200. List 200 blog tu pn akan dipaparkan (List ni smua mmg sudi di BW)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...