Cari Guna Google

20.7.11

Laporan PERCUMA Buat RM10 Pertama di Internet - Ringgit Mania Suthan M

Da'us disini.

Hari ini akhirnya Da'us kini selamat “bertugas kembali” di belog ini.. lame rasenye tak update belog ni.. Sebenarnya Da'us terlalu sibuk dengan tugasan offline dan juga baru je sembuh dari demam.. Ni pun masih lagi selsema sikit2.. :-)

Baiklah, biar Da'us merujuk kembali kepada objektif Da'us membawa korang ke belog ni pada hari ini:
Rakan Da'us yng bernama Suthan M
telah menulis sebuah laporan kecil dalam 6 mukasurat yang membongkar rahsia bagaimana anda boleh menjana RM10 pertama anda dalam masa 24 jam. Suthan ni memang nama sebenar beliau k, beliau merupakan seorang usahawan internet di Malaysia ni.. Boleh google kalau nak tahu background dia.
Gambar Note RM10 ni Sample je!

Nukilan ini datang dari inspirasi beliau bahawa kebanyakan pembaca beliau belum pernah menikmati memori pertama mereka menjana wang di internet. Mungkin ada antara korang juga seperti ini.

Persoalannya disini, adakah korang fikir korang berminat dengan laporan ini?

Sekiranya anda mahu mencuba.. silakan download laporan ini di sini --- RinggitMania

Lagipun tak salah pun korang mencuba, tak susah mana pun.. Da'us pun baru je download & sedang mencuba ni.. Benda FREE apa nak kisah.. Lagipun cuma ikuti je langkah2 yang diberikan oleh Suthan, Insya'Allah boleh la dapat RM10 korang yang pertama, tak de lah boleh jadi jutawan tapi mana lah tahu, bermula dari download laporan ni, dapat membuka menda kita semua untuk berjaya & memanfaatkan kelebihan dunia ict sekarang. Korang boleh ajak kawan2 korang di Facebook, atau buat FanPage atau pun di twitter atau pun di belog korang..!!

K, sekali lagi link download Laporan PERCUMA ni --- RinggitMania

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...