Cari Guna Google

4.5.11

Maaf Ku Pinta.....

Dah hampir 1 minggu lebih belog ini tidak di update kerana saya menghadapi sedikit masalah keluarga yang tak dapat dielakkan.

Maaf dipinta kepada para follower atau visitor yg selalu datang melawat kt rumah ni tapi tiada entry baru & juga dah lama saya tak 'sesat' ke belog anda semua juga.. :P

Banyak juga isu-isu menarik yang saya terlepas dalam minggu lepas seperti perkahwinan diraja britain (putera william), sumpah laknat trio dato' T, kematian musuh utama AS iaitu Osama Bin Laden dan banyak lagi la yang boleh di 'google'.

Insya'Allah saya akan mula update kembali belog ini dalam masa terdekat..

So.. sampai kita berjumpa lagi.. (saya juga ada beberapa gambar menarik untuk anda semua.. nantikan k)

2 comments:

  1. thx sudi singgah blog fae!;)

    fae dtg balas kunjungan sambil lepak2 bace n3 kat sini..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...